Παιχνίδια στη θάλασσα…

Παιχνίδια στη θάλασσα…

Είστε έτοιμοι να ξεχυθείτε στις παραλίες και να βγάλετε από μέσα σας το παιδί που κρύβετε, με ατελείωτο παιχνίδι στο νερό ή στην άμμο; Φροντίστε, πάντως, να είστε κατάλληλα προστατευμένοι από την ηλιακή ακτινοβολία φορώντας αντιηλιακό, γυαλιά ηλίου, καπέλο, ακόμη και κάποιο ανοιχτόχρωμο μακό - ανάλογα με το σπορ που επιλέξατε και το χρόνο που μένετε εκτεθειμένοι στον ήλιο. Επίσης, λάβετε υπόψη σας το βαθμό δυσκολίας της κάθε δραστηριότητας σε συνάρτηση με τη δική σας φυσική κατάσταση - τη σχετική εμπειρία σας και ξεκινάμε.. .

Ρακέτες:
Είναι από τα δημοφιλέστερα σπορ του καλοκαιριού στην παραλία. Είναι εύκολο και κατάλληλο για μικρούς και μεγάλους, χωρίς απρόοπτα και τον κίνδυνο τραυματισμού.
Γυμνάζουν κυρίως το πάνω μέρος του κορμού και λίγο τα πόδια, ανάλογα φυσικά με το πόσο κινείστε όταν παίζετε, ενώ ως αεροβική άσκηση είναι ωφέλιμη για το καρδιαγγειακό.

Beach volley:
Όμορφος τρόπος να περάσετε την ώρα σας στην παραλία και να κάνετε και καινούργιες παρέες, ενώ ταυτόχρονα παίζετε και γυμνάζεστε. Θα σας χρειαστούν τουλάχιστον 3 συμπαίκτες ακόμη. Δεν ενέχει κινδύνους τραυματισμών, εκτός απροόπτων, όπως κανένα στραμπούληγμα. Γυμνάζει τα πόδια, ανάλογα με το πόσο κινητικοί είστε, τα χέρια, τους ώμους, την πλάτη και τους κοιλιακούς.
Κανό: Μια εξαιρετική δραστηριότητα, η οποία είναι αρκετά ασφαλής και δεν κρύβει κινδύνους τραυματισμών. Δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη τεχνική και μπορούν να την κάνουν όλοι. Προσέχετε μόνο να έχετε τη μέση και την πλάτη ίσιες, για να μην τις κουράζετε, αλλά και τα ρεύματα που μπορεί να σας παρασύρουν. Μια άσκηση που θωρακίζει το καρδιαγγειακό και αναπνευστικό σύστημα, γυμνάζοντας όλο το πάνω μέρος του σώματος, ξεκινώντας από τα χέρια, την πλάτη και τους κοιλιακούς.

Θαλάσσιο ποδήλατο:
Διασκεδαστική δραστηριότητα που συνδυάζει την άσκηση με τη βόλτα, καθώς η κινήτηριος δύναμη του πλωτού σας μέσου είστε εσείς οι ίδιοι! Καθίστε καλά με ίσια πλάτη και απολαύστε το. Δεν απαιτείται κάποια τεχνική κατάρτιση και είναι τέλεια άσκηση για ολόκληρη την οικογένεια, που μπορεί να εναλλάσσεται στα πεντάλ. Προσφέρει πολύ καλή εκγύμναση των μηρών.

Σκι:
Αν είστε τελείως αγύμναστοι και υπέρβαροι δεν προτείνουμε να το δοκιμάσετε πρώτη φορά. Θα χρειαστείτε μαθήματα και καθοδήγηση από δάσκαλο για να προχωρήσετε πιο γρήγορα και να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς, αλλά και για να μη θέσετε σε κίνδυνο τους υπόλοιπους κολυμβητές. Είναι μια πολύ καλή αεροβική άσκηση που γυμνάζει αρκετές μυϊκές ομάδες και στο πάνω και στο κάτω μέρος του σώματος (χέρια, μηρούς, κοιλιακούς).

Windsurf:
Δεν είναι εύκολο σπορ για τους αρχάριους. Θέλει αρκετή υπομονή, θέληση, καλή ισορροπία και επιμονή στην αρχή. Στη συνέχεια, όμως, επιβραβεύεστε, καθώς είναι ένα πάρα πολύ διασκεδαστικό άθλημα μόλις αποκτήσετε μια σχετική εμπειρία. Το windsurf δεν ενέχει κινδύνους, αρκεί να ακολουθήσετε τις οδηγίες και συμβουλές των ειδικών. Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα, αλλά κυρίως τα χέρια, καθώς και τους κοιλιακούς, την πλάτη και τους μηρούς.
Ιστιοπλοΐα: Σε αυτό το σπορ δεν στέκεστε όρθιοι, αλλά είστε καθιστοί, με αρκετή βέβαια δραστηριότητα μέσα στο σκάφος. Δεν είναι φυσικά καθόλου επικίνδυνο, αρκεί να τηρείτε τους κανόνες και να μην κάνετε του κεφαλιού σας. Τεχνικό άθλημα, θα χρειαστεί να πάρετε μαθήματα τόσο θεωρητικής όσο και τεχνικής κατάρτισης σε μια σχολή, ξεκινώντας από μικρά σκάφη, μαζί με τον εκπαιδευτή σας. Γυμνάζει κατ’ εξοχήν το πάνω μέρος του σώματος, με έμφαση στα χέρια, αλλά και την πλάτη και τους κοιλιακούς.

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι όσο όμορφη είναι η θάλασσα τόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει.
Γι’ αυτό τηρήστε τους απλούς κανόνες όταν πάτε για μπάνιο.
Ενημερωθείτε για τους κανόνες ασφαλείας κάθε σπορ.


  Πράσινο+Μπλέ -  Μη κερδοσκοπική Οργάνωση Πολιτισμού Περιβάλλοντος - Μεναίχμου 1-3  - Ψανή - 30300 Ναύπακτος - Τηλ. & Φαχ: 2634025016

  Web Design Web-Site